superblog

Sfaturi inventive pentru a cumpara inteligent

Dragilor, azi a fost o zi din aia care incepe prost si se termina si mai prost.

M-am trezit tarziu, mi-am baut cafeaua pe mare fuga, si tot am reusit sa intarzii la munca. La birou am gasit haos, o gramada de probleme care ma asteptau mai mult sau mai putin cuminti sa le rezolv.

Pe la pranz, laptopul de munca a dat semne ca incepe sa cedeze, lasandu-ma la greu, cu toate problemele care nu fusesera inca rezolvate.

Cu o jumatate de ora inainte de a se incheia programul, m-a sunat curierul, ca va ajunge in 10 minute cu chiuveta. Da, mi-am comandat o chiuveta, pentru ca cea veche e deja mult prea veche.

Botticino-Gresie-si-Faianta
sursa foto: vindem-ieftin. ro

Asa ca am plecat mai devreme de la munca, desi ajunsesem tarziu (cred ca sefii mei ma iubesc), fuga acasa, sa astept curierul. Acesta a ajuns, ca o floare, cu chiuveta sparta.

Chiuveta mea! Ciobita bine, nu in unul, nu in doua, ci in trei locuri. Am refuzat coletul,  dar ce fac eu acum de chiuveta?

Dupa ce am trecut prin toate stadiile enervarii, de la iritare la disperare, am inceput sa caut idei si solutii prin care sa primesc si eu acasa o chiuveta noua, frumoasa si mai ales, intreaga!

107971
sursa foto: vindem-ieftin. ro

Am descoperit astfel conceptul Vindem-ieftin. ro si o sa va spun si voua cum lucreaza ei, cine stie, poate aveti nevoie de obiecte sanitare, materiale de constructie  sau diverse alte produse de genul asta.

Practic, ei au un consultant caruia ii poti spune ce te doare, mai exact ce produse iti doresti, apoi el da comanda la producator, care iti livreaza marfa la usa, in cele mai bune conditii.

Mai mult, daca faci o recenzie video a produselor, vei primi o reducere pentru o comanda viitoare.

Nu iti trebuie o camera video performanta, un telefon smart e perfect!

Recapitulam: vorbesti cu consultantul, ii spui ce vrei, el da comanda, produsele vin acasa, tu filmezi livrarea produselor, le trimiti clipul si primesti reducerea.

Simplu, nu?

Gata cu umblatul ore intregi prin magazine mari, in care te pierzi, ajungand sa gasesti orice, mai putin ce cauti! Gata cu compararea preturilor si a review-urilor magazinelor online, in speranta ca gasesti ceva ok la un pret rezonabil!

Pe mine una, ma seaca de energie sa caut un produs anume ore sau zile intregi. Si cu cat sunt mai frustrata ca nu il gasesc, cu atat incep sa ma intreb daca am chiar atat de multa nevoie  de el.

Stii momentul ala, cand esti constient ca ai nevoie de un lucru, dar pentru ca procesul de a-l obtine e prea complicat, incepi sa te gandesti ca poate mai merge si cel vechi o perioada? Cred ca de aici a aparut vorba aia romaneasca, “las-o asa, ca merge asa!”.

Ei bine, daca nu sunteti lenesi, ca mine, s-ar putea sa nu stiti cum e.

Grafite-Gresie-si-faianta
sursa foto: vindem-ieftin. ro

Indiferent cat esti sau nu de lenes, cred ca ai lucruri mai bune de facut cu timpul tau, decat sa umbli disperat dupa materiale de constructii sau alte produse.

De accea m-am gandit sa va prezint o modalitate mai simpla de a face cumparaturi pentru casa.

Eu am inceput cu chiuveta, pe care o astept cu nerabdare. Voi filma cum ajunge la mine acasa, iar dupa ce primesc reducerea, poate imi schimb si faianta!

Renovarea casei incepe cu pasi mici. 🙂

Eu atat am avut de zis, pana data viitoare, stay chill si…cumpara inteligent!

Articol scris pentru Super Blog 2018

 

 

Leave a comment