filme&stuff

5 motive sa vezi Aquaman

Dragilor, daca nu ati vazut inca Aquaman, va dau eu 5 motive. Poate va conving si poate mai gasiti chiar si un cinematograf unde inca mai ruleaza. 🙂

  1. Jason Momoa

Recunosc, motivul pentru care m-am dus sa vad Aquaman e Jason Momoa. Ca sa citez moviecore.ro, “Omul acesta e simbolul masculinității prin excelență”. Si pe langa faptul ca e foarte misto, e foarte expresiv si are o interpretare foarte buna.

aquaman2
sursa foto: clevescene.com

2. Exploreaza mai multe dimensiuni ale iubirii

Iubirea profunda, dragostea superficiala (indragosteala) , iubirea si respectul fata de parinti, iubirea fata de frati, iubirea fata de un popor. Ne arata cum iubirea poate imbraca diverse forme si fiecare dintre aceste forme e minunata in felul ei.

3. Peisajele

Peisajele din adancuri arata genial…mai ales daca il vezi in 3D.

tenor
sursa: tenor.com

4. Actiunea

Avem scene de bataie cat sa nu ne plictisim vreo secunda.

5. Scenele comice

untitled
sursa: tenor.com
teno2r.gif
sursa: tenor.com

Ar mai fi multe de spus despre Aquaman, insa daca nu l-ati vazut, nu vreau sa va dau spoilere. Mergeti sa il vedeti, apoi imi puteti scrie in privat, pe Facebook sau Instagram.

In Bucuresti inca mai ruleaza in Afi, Mega Mall, Sun Plaza si Park Lake. Pentru alte orase, puteti verifica disponibilitatea aici.

Eu atat am avut de zis, pana data viitoare stay chill si….spune-mi in comentarii: tu ai vazut Aquaman?

 

Leave a comment