topuri

Top 5 cele mai bune inghetate

Nu stiu altii cum sunt, dar eu basculez cantitati impresionante de inghetata, in orice anotimp.

42843231_172829506959732_3340315002333560832_n

Imi amintesc o faza de acum multi ani, era iarna si tocmai iesisem de la liceu. Pentru ca nu se gasea atat de usor inghetata iarna, m-am oprit la o cofetarie si mi-am luat un cornet cu trei minunate cupe de inghetata. Am plecat agale spre casa, mancand multumita. Incepuse sa ninga si fulgii de zapada se asezau peste inghetata…era cumva poetic. Pentru mine, cel putin. Pentru oamenii care mergeau pe strada era ciudat, si se uitau la mine de parca as fi omorat pe cineva si il devoram in fata lor.

In fine, sa lasam povestile si sa trecem la top:

Si pentru ca nu umblu cu jumatati de masura, vorbim despre inghetate la casoleta de minim 500 gr., nu pe bat sau la cornet.

  1. Cea mai smechera inghetata e de la Aloma, fapt care cred ca nu surprinde de nimeni. Si cica au scos-o de pe piata, ca era cotaminata cu nuci si alune. Ma intreb ce au facut cu ele…la mine in congelator e loc, iar eu nu sunt alergica. Zic si eu..

61827755.jpg

2. Locul 2 merge catre Gelatelli, de la Lidl. O combinatie armonioasa de vanilie cu frisca, la 1000 ml, sa ajunga oricarui pofticios.

4

3. Tot cu vanilie, dar si cu caramel si nuci Pecan, o minune care iti creste alarmant nivelul glucozei in sange, dar si nivelul de serotonina, inghetata Delhaze ocupa locul 3.res_8f2a407f3cf11174c26962790640fe31_full

4. Pe locul 4 avem o ingheata de la Gelatelli, Vanila Burbon. E cremoasa si are o aroma intensa de vanilie. Merge savurata impreuna cu un film bun, iar gurile rele spun ca merge pusa si in cafea, dar eu nu inteleg de ce ai face acest gest oribil.

22161

5. Iar ultima, dar nu cea din urma, este o inghetata de la Lidl, cu aroma de orez cu lapte. Din pacate nu am gasit poza pe net, iar acasa nu mai am, ca am devorat-o cu o disperare aproape psihotica.

Atat am avut de zis, pana data viitoare stay chill si spuneti-mi in comentarii care e inghetata voastra preferata.

Leave a comment